FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Iskalla händer
2016-01-04 06:02#1

Granis
Ingen klan

BrutalCS Addict
292

Är det någon annan här som får iskalla händer när ni spelar?

När jag sitter och kikar på stream/youtube eller läser forums så är det inga problem, men så fort jag hoppar in i CSGO eller Starcraft 2 så blir mina händer iskalla och det är väldigt irriterande.

Jag har för övrigt dålig blodcirkulation men detta händer endast när jag spelar.

Så tänkte kolla ifall någon annan har samma "problem" och vad era lösningar är...eller ifall någon som har en lösning ändå
Sundsvalls-Finest.se
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2016-01-04 06:14#2

Regk
Ingen klan

BrutalCS Prospect
51

Stäng fönstret om du har det öppet, mina händer blir oxå iskalla när jag har fönstret öppet :)
Just be patient. Let the game come to you. Don't rush. Be quick, but don't hurry.
2016-01-04 06:16#3

Granis
Ingen klan

BrutalCS Addict
292

Inga fönster öppna, inga vädringsluckor eller balkongdörr öppen
Sundsvalls-Finest.se
2016-01-04 08:10#4

DaddyCS
Ingen klan

BrutalCS Noob
13

Stoppa händerna i brallorna var gång du dör, gör jag alltid! (Lider dock inte av kalla händer, alltid trevligt o stoppa händerna i brallorna) :D
2016-01-04 09:26#5

RytmiK
Ingen klan

BrutalCS SuperAddict
371

Dra på dig en filt, eller snugrug som finns att köpa från coolstuff t.ex., så höjer du kärntemperaturen. Bör hjälpa lite grann.
“There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self.” - Ernest Hemingway
2016-01-04 13:16#6

Sockerkorn
Ingen klan

Ledamot
1227

Haft iskalla händer hela livet, även på sommaren, kom fram till att jag har väldigt dålig blodcirkulation i händerna bara, du kanske har samma sak :)

OM det är inte det, så kan det även vara så att du inte äter/dricker tillräckligt. Då kan man bli lite kall. Men jag tror på det första ! Då är vi Doomed tillsammans.

2016-01-10 15:44#7

InfectioN
Ingen klan

BrutalCS Lover
197

kan vara att du kanske blir nervös när du spelar därför du blir kall, av egen erfarenhet så kan ja bli lite kall om händerna osv när ja är nervös, behöver inte vara så i ditt fall!

Life is all a Movie!
2016-01-10 16:03#8

csgrabben
Ingen klan

BrutalCS Moviemaker
4423

Jag drar på mig tjocka strumpor och möjligen en filt runt benen, det gör susen :)
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR