FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Varför ingen slow på HS-only CSDM servrarna?
2016-01-11 18:29#1

toulouseswe
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Hej BRUTALCS och tack för att ni har så många bra servrar!

Undrar bara varför det inte det finns slow vid bodyshots på de publika HS-only CSDM servrarna. Det gör att det inte är lönt att träna aim på de servrarna då många inne på servern "onaturligt" hoppar omkring konstant för att inte bli skjutna i huvudet. Detta är varken bra träning varken för dem eller för motspelarna.

Om "slowen" vid bodyshots återimplementeras hade jag gärna spelat på de servrarna igen. Hoppas att fler håller med mig.

Finns det någon bra förklaring hade jag varit tacksam för svar.

Mvh
Marcus
Håller ni med mig? (8 röster)

Jag vill ha slow!
Jag vill inte ha slow!

4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2016-01-11 19:08#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6533

Vi har inte ändrat några movements på någon server. Tror inte de går ha HS only + samtidigt att man rör sig normalt när man blir skjuten på resten av kroppen.
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-01-13 20:41#3

csgrabben
Ingen klan

BrutalCS Moviemaker
4423

Bästa förklaringen jag kan tänka mig är väl att slow läggs på när skada uppkommer. Då pluginet som används just nu tar bort all skada förutom den i huvudet blir man inte slow:ad och det är således ingenting man bara "slår på" utan vidare.
2016-01-14 11:01#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6533

Jag har frågat kodaren och det går inte ha det du efterfrågar som det är byggt nu. Men han skulle titta på det. Så vi får se om det går i framtiden!
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-01-14 21:28#5

toulouseswe
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Hej tack för svaren samt att ni har kollat på det. Hoppas att det går att lösa framöver :)
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR