FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Brutalcs public server
2016-02-04 22:05#1

FluffyPanda
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Varför tog brutalcs bort sin public server? Den hade ty palltid spelar inne på den och var ett roligt alternativ när man ville chilla och spela lite utan att behöva bry sig om något annat än att ha kul.
3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
2016-02-04 22:07#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6505

Det var snarare ingen inne på den så vi gjorde om den till något som lockade folk. :/
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-02-04 22:15#3

FluffyPanda
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Det verkar mer från mitt perspektiv att den dog ut efter det blev map rotationer, men det är bara vad jag har märkt, men jag antar att ni har lite statistik om hur många som spelade på den, men tack för ditt svar ändå :D
2016-02-05 02:32#4

Kevato
Ingen klan

Sekreterare
2064

Jo, vi har koll på hur aktiv servrarna är. Om en server har lite spelare under någon månad så byter vi oftast till något som lockar fler spelare. Oftast står alla våra CSDM fulla så vi brukar göra fler av dem.

Hoppas inte du blev ledsen av vårat beslut att ta bort publicservern. :D

Citat av FluffyPanda

Det verkar mer från mitt perspektiv att den dog ut efter det blev map rotationer, men det är bara vad jag har märkt, men jag antar att ni har lite statistik om hur många som spelade på den, men tack för ditt svar ändå :D
"I've always loathed the necessity of sleep. Like death, it puts even the most powerful men on their backs' - Frank Underwood"
3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR