FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Pokémon Go!
2016-07-10 05:49#1

Regk
Ingen klan

BrutalCS Prospect
51

Okej så Pokémon Go har släppts och då undrar jag hur många av er som spelar det :D själv är jag level 3 =| men tycker att spelet är riktigt kul trots att jag aldrig spelat pokémon förut! :D
Just be patient. Let the game come to you. Don't rush. Be quick, but don't hurry.
22 kommentarer, visar 16-22 - Första « 1 [2] » Sista
2016-07-17 23:02#17

Kevato
Ingen klan

Sekreterare
2058

Citat av Zoth

Med tanke på mängden spelare och appen nyligen kom ut i Sverige så får man nog leva med en del problem ett tag. :)

Jag har försökt komma in sedan igår :D
"I've always loathed the necessity of sleep. Like death, it puts even the most powerful men on their backs' - Frank Underwood"
2016-07-17 23:11#18

OG_Kush
Ingen klan

Serveradmin
1295

Och jag försöker ta reda på om det ens går att fånga pokemons på landet :D :cry:

2016-07-18 03:15#19

Sockerkorn
Ingen klan

Huvudadmin
1181

Sen kan man även nämna alla bugs där det visar att det ska finnas pokemon, så finns det inget där egentligen. Utan man måste starta om spelet för att få bort det. Vilket är riskigt med tanke på att man kanske inte kommer in igen. Eller när man fångar / misslyckas att fånga en pokemon så buggar den och sitter fast i pokebollen och enda sättet att fixa är såklart... reeeeeestart

2016-07-29 19:43#20

Crusta
Ingen klan

Revisor
1070

Spelar inte det, man kan låta mig bli att bli fascinerad.
Klockan 02.00 ca när jag gick upp för o pissa, är halva Töreboda utanför kåken där jag bor med sina telefoner.
Gapandes o tjoandes över sina pokemon dom fångat, lr va man nu gör me dom. :)
Ta ett steg,bli dig själv och våga sticka ut
2016-08-01 19:30#21

OG_Kush
Ingen klan

Serveradmin
1295

Någon som vet om dom någonsin kommer fixa så det går att fånga Pokémons ute på landet? Eller sätta ut Pokéstops på avlägsnare platser? Börjar tröttna på att enbart kunna spela här ute med Incense igång, och närmst med Pokéstops är 10-20min med bil.

2016-08-01 21:14#22

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2171

Citat av OG_Kush

Någon som vet om dom någonsin kommer fixa så det går att fånga Pokémons ute på landet? Eller sätta ut Pokéstops på avlägsnare platser? Börjar tröttna på att enbart kunna spela här ute med Incense igång, och närmst med Pokéstops är 10-20min med bil.

De har kastat om spawnsen lite i senaste uppdateringen. Vet att de har mer planer för pokéstops men vet inte om det handlat om att om-lokalisera eller så tyvärr. Du får gymma lite så du kan köpa större bag, det har jag gjort :)
2016-08-01 21:29#23

OG_Kush
Ingen klan

Serveradmin
1295

Citat av k0nan

De har kastat om spawnsen lite i senaste uppdateringen. Vet att de har mer planer för pokéstops men vet inte om det handlat om att om-lokalisera eller så tyvärr. Du får gymma lite så du kan köpa större bag, det har jag gjort :)

Varit ute 1h, inte en enda dök upp.

Vad ska en större bag hjälpa? :D
Om du har tur och får 2-3 Incense på en dag om jag drar till stan, så räcker det 1,5 timme ute hos mig, vilket är väldigt lite samt så är det enbart från den det dyker upp. Alltså cirka 1 Pokémon / 200 meter man går.

Senast redigerad 2016-08-01 21:29

22 kommentarer, visar 16-22 - Första « 1 [2] » Sista
AKTIVA TRÅDAR