FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / BrutalCS CSDM #01 (Ny tråd)
2016-07-19 15:23#1

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Tjena tjena, gjorde en tråd för ett tag sen om det här med att inte spawna nära motståndare ( http://brutalcs.nu/forum/thread/33061/brutalcs-nu-csdm-01 ), kunde inte bumpa den då jag la sista kommentaren och sidan räknade det som dubbelpost.

Hur som helst så har jag märkt att det är tillbaka till att man spawnar på andra änden av mappen från motståndarna igen, till exempel B-platå, så får man springa ut i mitten innan man hittar motståndare som då är antingen uppe i mitten eller borta vid A och peekar ned i ct-spawn. Blir alltså mycket spring, bara långdistansdueller som såklart gynnar AWP och väldigt enformigt med samma dueller om och om igen. Precis som jag sa i förra tråden.

Det jag undrar är bara om ni ändrat tillbaka för att ni hellre har det så här, eller om det blivit något knas? Tacksam för att ni lyssnat på min feedback tidigare.

Senast redigerad 2016-07-19 15:26
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2016-07-19 15:25#2

kAKAN
Ingen klan

Vice ordförande
3524

Hejsan, vi gör kontinuerligt ändringar på våra plugins för att ni medlemmar ska bli så nöjda som möjligt. Många av dessa ändringar påverkar spawnpointsen.

Jag ska säga till ansvarig att han får kolla på detta :) Tack för att du nämner problemet!
2016-07-19 15:30#3

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

#2 Tack för snabbt svar. Hoppas (för min skull) att det är något som kommit ofrivilligt av att ni uppdaterat något på servern och att ni inte faktiskt vill ha det så här :D

Senast redigerad 2016-07-19 15:33
2016-07-19 21:44#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6550

Hm isf är det dhooks som är uppdaterat som inte fungerar med DM. Har bytt tillbaka till gamla. Får se om det fungerar bättre. Återkom gärna när du testat! Kräver dock en omstart. Så testa imorgon. :P

Senast redigerad 2016-07-19 21:45
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-08-04 18:16#5

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Sorry för sent svar, inte loggat in här igen när det började funka. Men nu är det bra igen, tack så mycket :)
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR