FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / BrutalCS CSDM #01 (Tredje tråden)
2016-08-12 12:09#1

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Hej igen, tillbaka med en tredje(!) tråd om samma sak då jag inte kan posta i mina andra trådar eftersom jag är den sista som kommenterat dem.

http://brutalcs.nu/forum/thread/33191/brutalcs-csdm-01-ny-trad

Där är min förra tråd, ni fixade det, men sen kom cs-updaten och ni var tvungna att uppdatera era servrar antar jag. Nu är det i alla fall tillbaka på samtliga av era servrar som inte har FFA. Man spawnar på andra sidan kartan från motståndarna varenda gång, ni vet hur det är (läs de andra trådarna annars).

Vore ytterst tacksam om ni, ännu en gång, kunde fixa detta!
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
2016-08-13 02:44#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6507

Har uppdaterat SM nu
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-08-30 14:44#3

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Hej igen. Vill bara påpeka att det är fortfarande likadant på alla icke-FFA-servrar. Ingenting har ändrats sen jag gjorde denna tråd (om inte spawnavståndet sänkts lite kanske, men ingen märkbar skillnad iaf). Man spawnar fortfarande långt ifrån motståndarna och får likadana dueller gång på gång. Gäller åtminstone på pistolservern som inte är FFA samt CSDM 01.

Känner mig tjatig och jobbig men diggar era servrar och är lite av en DM-nörd så skulle (återigen) uppskatta om det blev fixat :)
2016-08-30 14:45#4

Yapic
Ingen klan

Ledamot
3450

Citat av qewi

Hej igen. Vill bara påpeka att det är fortfarande likadant på alla icke-FFA-servrar. Ingenting har ändrats sen jag gjorde denna tråd (om inte spawnavståndet sänkts lite kanske, men ingen märkbar skillnad iaf). Man spawnar fortfarande långt ifrån motståndarna och får likadana dueller gång på gång. Gäller åtminstone på pistolservern som inte är FFA samt CSDM 01.

Känner mig tjatig och jobbig men diggar era servrar och är lite av en DM-nörd så skulle (återigen) uppskatta om det blev fixat :)

Du är absolut inte tjatig, sånt här som behövs för att vi ska kunna hålla hög standard på servrarna! Sätter vår nästbästa man på det, tack!
2016-08-30 15:24#5

RaskeN
Ingen klan

Huvudadmin
3395

Citat av Yapic

Citat av qewi

Du är absolut inte tjatig, sånt här som behövs för att vi ska kunna hålla hög standard på servrarna! Sätter vår nästbästa man på det, tack!

Nästbästa man och inget har du sagt till mig!
Eller har jag gått upp i placering? :)

OnT: Har också märkt av problemet =)
With great power, comes great resolution and frame rate

2016-08-30 16:14#6

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6507

Verkar inte finnas något jag kan göra ATM åt detta. Vi kör rätt grejer med rätt inställningar. Är det problem så är det nog DM som är sönder och kodaren är rätt så seg på att fixa saker.
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-08-30 17:23#7

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Citat av Ejziponken

Verkar inte finnas något jag kan göra ATM åt detta. Vi kör rätt grejer med rätt inställningar. Är det problem så är det nog DM som är sönder och kodaren är rätt så seg på att fixa saker.

Okej, fan vad segt. Går det inte att slå av det där med att inte kunna spawna nära motståndare helt? Kanske är av, vad vet jag, men tänkte om ni bara har försökt minska avståndet istället. Får hoppas det löser sig!
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR