FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / BrutalCS CSDM #01 (Fjärde tråden)
2016-10-10 16:47#1

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Hej hej, tillbaka ännu en gång för att prata om samma problem. Nämnt det i tre trådar tidigare och ni har löst det de första två gångerna för att tredje gången inte lyckats lösa problemet. Då sa ni att det är något fel på pluginet, kanske stämmer.

Men märkte nu att på åtminstone en av era servrar, #9 (Pistols HS Only) så fungerar det som det ska med spawnandet. De andra servrarna verkar dock fortfarande ha samma problem. Det jag tänkte var väl att ni kanske kan ta server configen/inställningarna i pluginet därifrån (minus pistols only och hs only så klart)?

Förra tråden hittar ni här om ni vill påminna er om vad det handlar om: http://brutalcs.nu/forum/thread/33207/brutalcs-csdm-01-tredje-tr
aden

Hoppas ni kan lösa det, tack!
5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
2016-10-10 17:00#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6467

Båda kör samma plugins och versioner. Enda skillnaden va att dm #1 hade andra värden hur spawn distance vilket jag ändrade efter du skapade första tråden så att det skulle bli bättre, vilket det också blev enligt dig.

Har ändrat tillbaka nu så den är som #9.
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-10-10 17:10#3

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Citat av Ejziponken

Båda kör samma plugins och versioner. Enda skillnaden va att dm #1 hade andra värden hur spawn distance vilket jag ändrade efter du skapade första tråden så att det skulle bli bättre, vilket det också blev enligt dig.

Har ändrat tillbaka nu så den är som #9.

Jo, ni hade ju ändrat avståndet för att testa på det där i början, vilket ni sen ändrade tillbaka. Bara knasigt att det dock ändrades tillbaka(?) eller vad som nu hände, och att ni inte kunde lösa detta. Det jag vill är ju som sagt att man ska slippa spawna på andra sidan av kartan från sina motståndare varenda gång. Så alltså att minska värdet på spawn distance. Hoppas det känns vettigare nu då, ty.

Senast redigerad 2016-10-10 17:10
2016-10-10 17:16#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6467

Minskade inte, fick höja avståndet för att matcha #9. :P
Kanske ska prova minska istället.

Du får testa nu helt enkelt.

Edit: Kan ju tillägga att alla servrar har haft samma som #9 hela tiden. Det är bara #1 som skiljt sig.

Senast redigerad 2016-10-10 17:20
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2016-10-10 17:25#5

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Citat av Ejziponken

Minskade inte, fick höja avståndet för att matcha #9. :P
Kanske ska prova minska istället.

Du får testa nu helt enkelt.

Edit: Kan ju tillägga att alla servrar har haft samma som #9 hela tiden. Det är bara #1 som skiljt sig.

Okej, låter konstigt för bara på #9 som man verkar kunna spawna hyfsat nära motståndare. Tror jag personligen skulle föredra att kunna spawna lite närmre än så också, men den har i alla fall verkat okej. På #1 och de övriga har det varit ganska löjligt långt avstånd. Tack för att du orkar pilla med skiten iaf ;)
2016-10-12 20:15#6

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6467

Så är de bättre? :P
5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR