FORUM
FORUM
Forumindex / Design och bildbearbetning / [Uppdrag Granskning] Vad har Bastra gjort med sin signatur?!
2018-04-01 09:25#1

Teskuz
Ingen klan

Kodare/slacker
912

Som vissa kanske har sett så har de flesta serveradmins ganska liknande signaturer, detta kan och kommer hädanefter i tråden att främst jämföras med hur försvarsmakten har ett uniforms-system som alla anställda ska följas, men där avvikelser ibland förekommer.

För er lite äldre som kanske gjort värnplikt, eller för er som självmant utsatt er för x-antal månader av gröntjänst, så minns vi alla den där grabben som inte riktigt kunde putsa kängorna och alltid slarvade med rakningen, vilket således alltid resulterade i omvisitation och ibland även kollektiv bestraffning för hela plutonen.
Exempel på detta är när personen t.ex. beslutat att mixa 90-lätt med balaclava.

Så nu kanske någon undrar varför jag sitter och skriver kasernhistorier under "Design och bildbearbetning", jo för att följande överträdelse är nämligen väldigt snarlik någon som förväxlat sin AK5C med en dammig K-pist från regementsförvaltarens nedersta skrivbordslåda.

Under Söndagsinspektionen av forumet upptäckte jag alltså DETTA:

Hur ska vi lösa detta?
Går det ens att lösa?
Är det inventering av PSD filer som bör tillämpas på regelbunden basis?
Kommer Ejziponken att kunda råda bot på sin rank som Master Guardian Elite?
Är Larzon verkligen bussansvarig?
Så många frågor.. :confused:

Senast redigerad 2018-04-01 09:27
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2018-04-01 11:41#2

kAKAN
Ingen klan

Vice ordförande
3576

Vi kommer under dagen att ta detta med vederbörande och ta ett beslut i Styrelsen.
2018-04-03 16:55#3

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2248

Jag sitter just nu och utvecklar en form av OCR-läsare som ska kunna tolka det godkända mönstret och automatiskt faxa yrkanden för att utesluta medlemmar som överträder detta utomordentligt viktiga systemet.
2018-04-04 03:51#4

Tommy
Ingen klan

Super-VIP
3438

Detta bör beivras utan stopp..!!! :angry:

Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.
2018-04-05 01:29#5

Sneaken^
Ingen klan

Serveradmin
40

Fattar inte, vad är problemet här? Min signatur är ju helt grön, den är dessutom mycket inspirerande
:love:
2018-04-05 04:18#6

Tommy
Ingen klan

Super-VIP
3438

And I got is as a mousepad SneakeN^^^^ :cool: Minus texten där det borde stå: "Get borne, meet Doctor Disrespect IRL, die."

Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.
2018-04-12 20:34#7

Larzon
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
105

Alla man på bussen? Rökförbud gäller EJ.
2018-04-12 20:49#8

Bastra
Ingen klan

Ledamot
779

Jag bugar och tackar för denna underbara granskningen! Detta ska givetvis åtgärdas så snart som möjligt! :)
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR