Tänkte slänga ihop en tråd där vi som är stammisar på forumet/IRCen kan lägga upp bilder på oss själv och göra ett litet "familjealbum"  Givetvis är icke-stammisar / blivande stammisar också välkomna att länka en bild på sig själv! Lite regler kanske är i sin ordning§1. Ingen alkohol, vapen eller tobaksrelaterade ting får vara med på bilden §2. Glasögon som inte är 100% genomskinliga är inte tillåtna dvs Dina snygga glajor får inte vara med! §3. Behåll kläderna på inget flexande tack  §4. Politiska symboler är inte tillåtna! §5. Titta in i kameran, det kanske är snyggt att ta ett kort 100 meter från huvudet i en 80 grads vinkel. Men meningen här är att vi ska se vem du är framifrån. Reglerna finns för att de som kollar in korten ska kunna se hur du ser ut. Poängen är ju att man ska se dig ;) Kvalitén på korten bestämmer man själv så länge man kan se dig. Här är mitt nuvarande bidrag (taget med min crappy webcam för mitt minneskort till digitalkameran är trasigt) http://img121.imageshack.us/img121/5725/nypic.jpg |