LOGIN
SENASTE ARTIKLAR
SENASTE NYHETER
NYHETER
[GAMEPLAY]
– Fixed a few cases where reserve ammo was shared between multiple weapons. All weapons now individually handle their own reserve ammo.
– sv_autobuyammo now defaults to 0.
– If a player spawns with a smoke grenade in classic competitive, it counts toward their maximum smoke grenade purchases for that round (i.e., they cannot purchase a second smoke grenade).
– Fixed HE grenade particle system drawing improperly sometimes with other particle systems (like smokes volumes).

[MISC]
– Added 10 new community sticker offers, and a new community sticker capsule featuring work by Enfu.
– Added support for alternative voice communication codecs. While running a server, use +sv_voicecodec vaudio_celt to use the CELT voice codec, instead of the Speex codec which is used by default.
– Added support for Phong on world materials. See Train for examples of such materials.
Skriven av:Christopher 'Ejziponken' Szabo
Publicerad:2015-04-29 02:26
Kommentarer:5
Visningar:9854
KOMMENTARER
#1
2015-04-29 04:34
Jag hör buggljud efter updaten, typ låter som när man switchar till granat.. Eller om det var när någon plockar upp något... Trött nu, men är helt 100 på att jag inte inbillar mig det.
#2
2015-04-29 11:44
Måste man köpa ammo nu?!?!? :cry:
#3
2015-04-29 16:39
Jag hör samma sak ahl, låter som att nån switchar vapen hela tiden typ.
#4
2015-04-29 21:20
#2 "– sv_autobuyammo now defaults to 0."
skriv i console "sv_autobuyamoo 1" så borde det lösa sig.
#5
2015-04-29 21:27
#4 sv kommandon är serverside, dvs inställningar till servern. inget man själv kan pilla med.
Och #2 Nej du behöver inte köpa ammo, ammo finns när du köper vapnet, nu kan bara inte skjuta några skott, ladda om och gå tillbaka till spawn och få tillbaka fullt ammo.
AKTIVA TRÅDAR
BRUTALCS UNDERSÖKNING
Vilka karta spelar du helst DM på? (278 röster)

de_dust2
de_mirage
de_inferno
de_nuke
de_cache
de_tuscan
de_train
de_season
de_overpass
Någon annan

SOCIALA MEDIER